Bende hediye gelmisti ilk cocugum hic kullanmadi ama ikincisi olduktan sonra baya iyi oldu bana yanimda falan yurutecle gexiyordu kucak derdim olmadi is yaparken vs. Iyi oluyor kokaylik bence
1,512,345 soru
24,667,981 cevap
367,101 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın