Merhaba.4aylık Bebeğim anne sütüyle besleniyor.dişimi çektirdiğimden dolayı evde bulunan, tarihi geçmeyen, kutusu açılıp paketi açılmayan,kuru yerde elbise dolabında bir kaç ay saklanan mamadan 30 ml içirdim. İçtikten 3 saat sonra biraz,5saat sonra da birazını kustu. Korkuyorum acaba zehirlenir mi? Paket hiç açılmamıştı. Bir defa da kusarsa doktora götürmelimiyim?
1,512,603 soru
24,671,228 cevap
367,273 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın