Sahurda yediklerimizin üzerine hemen yatiyoruz, iftarda olunca ne bulsak yiyoruz ve sonrada bir halsizlik çöküyor insana,o yüzden az ve protein li şeylerden yemeliyiz ,ve çok çiğnemeliyiz ki hem sindirimi kolaylaşsin hemde cabuk doyabilim,bende diyetteyim de bakalim umarım ramazanda kilo vermek yerine almam
1,512,159 soru
24,665,660 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın