Sahurda yediklerimizin üzerine hemen yatiyoruz, iftarda olunca ne bulsak yiyoruz ve sonrada bir halsizlik çöküyor insana,o yüzden az ve protein li şeylerden yemeliyiz ,ve çok çiğnemeliyiz ki hem sindirimi kolaylaşsin hemde cabuk doyabilim,bende diyetteyim de bakalim umarım ramazanda kilo vermek yerine almam
1,512,233 soru
24,666,632 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın