Eşim mobbinge dayanamadı ve istifasını verdi, işsizlik maaşı da alamayacak bu yüzden. nasıl geçineceğiz bilmiyorum. Üzülmesin diye bir şey de diyemiyorum. Gece kalkmış balkonda şuan sigara içiyor.
1,512,234 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın