Eşim mobbinge dayanamadı ve istifasını verdi, işsizlik maaşı da alamayacak bu yüzden. nasıl geçineceğiz bilmiyorum. Üzülmesin diye bir şey de diyemiyorum. Gece kalkmış balkonda şuan sigara içiyor.
1,512,257 soru
24,666,892 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın