Elimde olsa yani param olsa ev alırım
Elim de olsa oğlumu eşime bırakıp 1 hafta tatile giderdim kafa dinlemeye
Say sau bitmez
Kızım ve eşimle annemlere gitmek isterdim
Samsuna tasinirdim ya da gurbete evlenmezdim
Dünyadaki tüm zalimlerin cezasını verirdim yardıma ihtiyaç olan insan bırakmazdım en büyük hayalimdi küçükken
1,512,289 soru
24,667,195 cevap
367,052 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın