Annem der ki hep, kızım işten adama bir şey olmaz çalışkan ol dinç ol yüzlerine gül akşam evine gidince de dinlen uyu nolcak, evinin huzurunu bozmaktansa gidip gel bi şey olmaz. Hem iyi insanlarmış. Akşam evine gidip yatabiliyorsan bu bile bi nimet. Cadaloz kaynanalarla birlik yaşayanların boşanması lazım o zaman çünkü
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın