Kendi aracınız varsa da gidebiliyomussunuz ben bilmiyodum ambulans cagirdik ordakiler dedi geçmiş olsun bu arada :)
1,512,787 soru
24,673,849 cevap
367,421 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın