Kendi aracınız varsa da gidebiliyomussunuz ben bilmiyodum ambulans cagirdik ordakiler dedi geçmiş olsun bu arada :)
1,512,750 soru
24,673,348 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın