Kendi aracınız varsa da gidebiliyomussunuz ben bilmiyodum ambulans cagirdik ordakiler dedi geçmiş olsun bu arada :)
1,512,699 soru
24,672,646 cevap
367,346 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın