Kendi aracınız varsa da gidebiliyomussunuz ben bilmiyodum ambulans cagirdik ordakiler dedi geçmiş olsun bu arada :)
1,512,694 soru
24,672,482 cevap
367,340 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın