Kendi aracınız varsa da gidebiliyomussunuz ben bilmiyodum ambulans cagirdik ordakiler dedi geçmiş olsun bu arada :)
1,512,774 soru
24,673,560 cevap
367,410 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın