6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,379 soru
24,668,422 cevap
367,123 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın