6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın