6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,481 soru
24,669,824 cevap
367,194 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın