6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,436 soru
24,669,132 cevap
367,159 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın