6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,519 soru
24,670,265 cevap
367,213 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın