6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,391 soru
24,668,515 cevap
367,127 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın