6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,456 soru
24,669,368 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın