Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,789 soru
24,673,874 cevap
367,424 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın