Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,216 soru
24,666,322 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın