Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,270 soru
24,666,974 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın