Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,282 soru
24,667,091 cevap
367,048 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın