Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,730 soru
24,673,024 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın