Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,230 soru
24,666,613 cevap
367,021 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın