Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,149 soru
24,665,569 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın