Bursa'dayım ne oluyor ya psikolojik mi hissettim bunu
4.3 olmuş Manisa'da onu hissetmişim Allah'ım sen koru bizi
Zor atlaticaz bu pskolojiyi. Banyoya giremedim esimi bekledim
1,512,802 soru
24,673,976 cevap
367,431 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın