Hayırdır ne nöbeti
Iyi geceler
niye nobettesin kizz
valla ben birazdan bayilcam sipalarimi bayiltmak uzereyim oncee
Ey geceler....
1,512,619 soru
24,671,357 cevap
367,277 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın