Hayırdır ne nöbeti
Iyi geceler
niye nobettesin kizz
valla ben birazdan bayilcam sipalarimi bayiltmak uzereyim oncee
Ey geceler....
1,512,649 soru
24,671,805 cevap
367,294 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın