Hayırdır ne nöbeti
Iyi geceler
niye nobettesin kizz
valla ben birazdan bayilcam sipalarimi bayiltmak uzereyim oncee
Ey geceler....
1,512,773 soru
24,673,499 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın