Hayırdır ne nöbeti
Iyi geceler
niye nobettesin kizz
valla ben birazdan bayilcam sipalarimi bayiltmak uzereyim oncee
Ey geceler....
1,512,658 soru
24,671,961 cevap
367,298 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın