Hayırdır ne nöbeti
Iyi geceler
niye nobettesin kizz
valla ben birazdan bayilcam sipalarimi bayiltmak uzereyim oncee
Ey geceler....
1,512,725 soru
24,672,956 cevap
367,373 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın