Hayırdır ne nöbeti
Iyi geceler
niye nobettesin kizz
valla ben birazdan bayilcam sipalarimi bayiltmak uzereyim oncee
Ey geceler....
1,512,745 soru
24,673,304 cevap
367,390 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın