Hayırdır ne nöbeti
Iyi geceler
niye nobettesin kizz
valla ben birazdan bayilcam sipalarimi bayiltmak uzereyim oncee
Ey geceler....
1,512,701 soru
24,672,730 cevap
367,357 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın