Hayırdır ne nöbeti
Iyi geceler
niye nobettesin kizz
valla ben birazdan bayilcam sipalarimi bayiltmak uzereyim oncee
Ey geceler....
1,512,790 soru
24,673,889 cevap
367,425 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın